loading...
مهدی یار
مسعود بازدید : 23 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مناجات

یابن الزهراای پسراول مظلوم تاریخ

اقاجان ماجمعه هاست به انتظارت نشته ایم وهرهفته بیش ازپیش وعده ی امدن مولایی چون تورابه مامیدهند امابگذاربگویم گرچه هرهفــته برای امدنت درهفته ی بعدذوق دارم امادریغ ازانکه هرگاه به یادت می افتم دلم ازدوریت بال میگشایدوبه استان قدسیت قدم میگشایداقا انگاه که به یادت می افتم همچوزلیخایی هستم که بیادیوسف است...

اقاجان من تمام کائنات زندگیم رابرایت دانه دانه میشنم وبرایت خون گریه خواهم کرد امااگربه خوابت بیایم وبگویم جزعجوزی تیره روز نیتم به دادم خواهی رسید؟

بگذریم امامخواهم پنجره ی دل بشایم وبه سویت تشتابان دل راروانه ی جمکــران کنم وغم دل باوبگویم،  

می شنوی؟!:

اقاجان این روزهانمی دانم چرااینقدر دیرمیگذر....امامیدانم به چه خاطرسخت میگذرد:یبن طاهافصل الخطاب خطبه هایم توهستی وبس:داشتم میگفتم این روزهاسخت میگذرد"ناراحت که نمیشوی؟"زیراهمه مارابه تمسخرگرفته اندوگویند:گویا دیوانه ایدیا مجنون چون منتظرچیزی هستیدکه وجودندارد!!!!!!!کاری ندارم جواب شان به وقتش امازخم دلی به تومیگویم:

 اقا(بعضی) شــــــــــیعـــیانت راببن حال که تودوری ازاهنگ وموسیقی که گذشته به علماهم به سختی سلام میدهند له مندی هاباشدبرای بعد اما:ای عزیززهـــــــراچه کنم .....؟اقا زه این اشفتگی هاراچه پاسخ گویم؟

**«««««منتظـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرت میمانم تابی نهایت درانتظارت هستم»»»»»**

 

 «مناجات توسط مدیریت وبسایت نوشته شده است کپی بردار بدون ذکرمنبع بلامانع میباشد»

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتان راجع به وبلاگ ماچیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 69
  • بازدید کلی : 688